söndag 30 maj 2010

Mors dag!

Jag är sååå lyckligt lottad! Att få vara mamma till 2 (snart 3) små juveler är helt fantastiskt. Tjejerna är helt underbara och håller inte tillbaka på deras kärlek till oss föräldrar eller till varandra. De är så kärleksfulla och orden "Jag älskar dig" kommer oftast varje dag tillsammans med kramar och pussar från deras gulliga små pussmunnar! Jag är sååå lyckligt lottad!

Vaknade av att jag hörde Ester ligga och sjunga i sin säng. Sen smög hon in till mig och frågade efter pappa. Han var ju på jobbet och rinde precis när hon stod där och sa att han ville prata med Ester. Efter deras samtal satte lilla Ester igång. Hon fick med sin nyvakna lillasyster ner och sa att jag skulle ligga och vänta. Men jag fick gå upp eftersom Elvira behövde hjälp på toaletten. När jag kom ner stod det blommor på bordet och Danne hade fixat så att barnen skulle kunna göra fina frukostmackor till mig vilket de gjorde. Se bilder nedan. De var så stolta :)!

Så fina rosor!

Stolta Ester!


De fina mackorna!

Vi hade en liten fundering på att åka och överraska min mor i Trollhättan idag, men hon var kvar i Mellerud så vi får ta det en annan gång. Min mamma...finns inte ord för hur fantastisk jag tycker hon är! Hon är så omtänksam, så hjälpsam, så kärleksfull och generös. Vet inte vad jag skulle göra utan min mamma. Jag är så lyckligt lottad som har en så engagerad och utgivande mor. Hon ställer alltid upp och det är en sån trygghet att veta att hon alltid finns där om jag behöver henne! Mamma jag älskar dig, det gör hela min familj!!! Tack för att du finns i vårat liv!


Jag och tjejerna åkte till kyrkan och Danne kom dit, överraskade oss då han slutade lite tidigare. Sen åkte vi hem och då hade pappa och tjejerna en överraskning igen. De tog med mig på restaurang. Det var sååå mysigt och barnen åt och var glada. Sen åkte vi hem och deckade i soffan. Hela familjen, mest jag och Danne var helt slut!
Så tacksam för denna dag och för min familj. På denna veckans schema står VILA! Nu ska jag ta det riktigt lugnt och ladda för bebbens amkomst.
Önskar er alla en underbar vecka!
Kram från en lycklig Anna

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oh,så underbart det ser ut.Tack för de fina orden.Jag är också lyckligt lottad.

Anna Larsson sa...

Är det mamma? Du är bäst!
Kram

Pysselochpassion.bloggpost.com sa...

Jaa mamma du är bäst!!!
Tack Anna för det fina bilderna!! Sååå mysigt att få vara med på ett litet hörn och dela din glädje!
Älskar dej!
KRAM

Malin sa...

ah, vilka härliga bilder! :o)