söndag 22 maj 2011

Borta bra men hemma bäst!

Efter 2 veckor på semester eller föräldraledighet så är vi strax hemma. Vi är inne på de 5 sista milen. Barnen är fantastiska i bilen. Inför dessa långresor så är "alla mutor tillåtna". Godis är ok på en onsdag om det håller dem nöjda. Dvd är tacksamt och lite överraskningar då och då. Wilma har haft sina moments men hon har fått grej på grej och blivit distraherad med så har det ändå gått bra.
Här är min stora tjej med sin pysselbok efter att ha åkt 280 mil på mindre än två veckor!
Känner mig så tacksam över tjejerna som njuter av livet precis som jag trots att man sitter fast med ett bälte runt kroppen. Igår var ett sånt tillfälle jag önskar att inte glömma, vi hade åkt 50 mil och Ester frågade om hon fick se på en film och jag sa att vi kan väl leka "Gissa leken". Kass var responsen och vi lekte hela familjen! Ett annat urmodigt minne var i skogen i fjällen när vi grillade mackor och Elvira utbrister " Va mysigt vi har det"! Älskar min familj såååå mycket! Tacksam över att allt har gått bra och väldigt glad över att komma hem till mitt härliga hem!
Kram Anna BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

1 kommentar:

Jenny F sa...

Åh vad underbart att se lite bilder hemifrån! Vi har ju tom en kåta i Fatmomakke.. haha galet va?! Vi åker själva upp när Kefa får semester och efter att ha sett dina bilder längtar jag lite mer! KRAM Jenny