söndag 1 maj 2011

Valborg!

Vi har haft en härlig helg...igen! Känner mig rik på det sättet att vi har så mycket fina vänner och sån härlig atmosfär i min familj.

Vi fiarde valborg med bästa familjen Malmborg. Vi har hängt ihop sen "way back". Jag och Martin lärde känna varann -98. Känns fantastiskt att ha såna vänner som har ens historia, det blir bara så bra då på nåt sätt :)!

Här är deras goa son som vi älskar högt. Det första Elvira sa i morse var att hon trodde vi skulle åka till honom och hans lillasyster och äta frukost :)!

Efter en mumsig middag med ljuvlig potatisgratäng och grillaf filé så drog vi till Backa Västergård för lite Valborgsfirande. Det är en 4H gård så här kommer en liten get på bild.

Sen drog vi hem för lite glassförsäljning i kiosken.
Här står de uppradade, lyckliga och håller på att skratta ihjäl sig då Martin busar med dem.


Vi fick till slut gå in för det blev lite kyligare mot kvällen och då fick Simon testa på Dannes Ipad, det var kul.
Lyckliga barn och lyckliga föräldrar!
Kan inte bli bättre.
Nu väntaren intensiv vecka som är minst sagt fullspäckad! Ska nog klara av den med, men jag böööör nog lägga mig nu :)!
Natti natt!
/Anna

1 kommentar:

Jenny F sa...

Åh vad jag tycker om din blogg Anna! Är inne och kikar varje dag från min iPhone samtidigt som jag ammar =) Så mysigt att följa er vardag på håll!
Mycket kärlek Jenny F