söndag 8 maj 2011

Fullspäckade dagar!

Malmö visade upp sin bästa sida, gott väder, härliga möten med människor och fantastiskt bra undervisning i kyrkan! Vi åkte hem glada och inspirerade! Tack United för det!!!


Min älskade mor har passat tjejerna och Ester grät så förtvivlat när hon åkte ifrån oss igår. Hon grät sig själv till sömns! Det är så härligt att barnen älskar sina mor och farföräldrar sååå mycket, trist bara att man inte bor närmare.

Trodde inte jag skulle hinna med att gå till kyrkan idag men vi tryckte in det o schemat oxå vilket alltid är gott! Sen satte jag mig ensam på tåget för att åka till Mellerud. Min älskade far bad mig och syrran och sjunga i hans kyrka, den kyrkan jag växte upp i. Pappa har varit i Indien och skulle visa lite film och berätta om hur det var. Jag är så stolt över pappa som gjorde denna resa!
Nu sitter jag på tåget hem till mina juveler igen och det blir till att packa hela kvällen inför semesterresa norrut som vi ska på i morgon!
Kram på er / Anna BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: