tisdag 31 maj 2011

Vad har hänt sen sist?

Nu har vi landat efter vår Norrlandsresa, men det har varit lite upp och ner sen dess! När vi kom hem gick min man till läkaren för han har varit så oerhört trött i flera veckor och hostat som en tok och då visade det sig att han har lunginflammation:(! Inte konstigt att han varit risig. Nu har han varit hos läkaren igen och blivit sjukskriven i några veckor. Vi som skulle börja vår semester på måndag...vi får försöka tänka om lite och fokusera på att han ska bli pigg istället för allt annat som ska göras.

Jaja, vi har varit på sommarfest på dagis och det var mysigt, superfint väder och mysigt ordnat. Så härsöta var mina godingar i kransarna de gjort själva.

Vi har planterat i vårt lilla lanne. Vi får väl se om det blir nåt i år, förra året så var det intemycket som kom upp, vet inte hur det är med mina gröna fingrar. Tjejerna var med och hjälpte till!

Tycker det är viktigt att lära tjejerna om sådd och skörd. Det kan man applicera på många områden i livet. "Ge och du skall få", "som man bäddar får man ligga" mm:)!

Morsdag! Ljuva morgon, jag fick sova länge sen kom min fina familj upp med teckningar, frukostbricka, en rosenblomma och ljuvlig parfym. Kramar och uppmuntrande ord var ju inte helt fel det heller. Jag känner mig så oerhört lyckligt lottad över min man och mina barn. De är fantastiska och jag älskar dem sååå oerhört mycket, DET är annaslycka det :)! Tack mina fina!
Sen efter ett härligt möte i kyrkan så fick vi gäster. Så vi dukade lite mysigt på morsdag och allt.
Mina rosor, mmm!
Kram på er/Anna

1 kommentar:

Pysselochpassion.bloggpost.com sa...

Så roligt att se bilder från er igen, längtar tills vi ses!! KRAM