onsdag 27 juli 2011

Åsas möhippa.

Min goa kusin och vän ska gifta sig och i måndags var det dax för möhippa. Vi "kidnappade" henne på morgonen och tog med henne för en dag av mys, goa vänner, god mat och godis.

Vi fick vara i en av mina fina vänners nya lya. Det var såååå fint hus/slott :)! Detta fönster...jag storknar!

Åsa är en riktig fikatjej så vi fikade!

Min svägerska Malin var där, myyysigt!

Min fina vän Anna.

Vi fick gå runt på deras nya ställe och inspektera. Här var ett av "flyglarna" skulle jag säga. För Åsa blev det kärlek vid första ögonkastet. Jag tror Ernst skulle falla pladask oxå. Här är trappan.

Åsa gillar lyan.

En liten promenix med vackra brudar.

Åsa och min syster, de är lite mer lika än vad jag och syrran är :)!

Bästisar!

Detvar en otroligt mysig dag och jag har massa fler bilder på mina människor och på huset, men jag vågar inte lägga ut utan att ha frågat :)!
Tack alla goa för en helmysig dag!!!
Kram Anna

Inga kommentarer: