söndag 10 juli 2011

Pappas strand, semester för mig.

Varje sommar är det så gott som ett måste för mig att ta mig hem till pappas strand. Där är jag uppvuxen på somrarna ända sen jag var bebis. Där kan jag namnen på stenarna och vet vart man kan håva in fiskarna. Så några dagarn tillbringades där och det var härligt.

Här är den åt ena hållet...

Vi fick lite dans och sånguppvisning på strande av Ester, kusinen Linnea...

och Elvira.

Vi satte ner vår husvagn där och sov i alla fall en natt. 10 tjejer i en husvagn till frukost!

Diska i Vänern, härligt!

Tog en promenad och hittade massa smultron och blåbär!

Mmm, sommar!

Min vackra tjej!

Kan inte annat än att vara tacksam över att få ha denna idyllplats i våra liv!
/Anna

1 kommentar:

Jenny F sa...

Vilken superhärlig semester ni verkar ha haft! Fina ni! Vi kommer ner till Göteborg nästa vecka och det vore verkligen toppen om vi kunde få till en fika eller något? Är ni hemma då?? KRAM Jenny