söndag 10 juli 2011

Min stora tjej är 6 år!

Tiden rusar fram, tycker verkligen inte det var längesen jag satte på henne hennes första rosa body med röda blommor broderat på bröstet i stl 50...6 år sen. Nu är hon stora tjejen som tappat sin första tand och kan cykla!

Vacker är hon och tacksam. Hon var sååå glad för allt somhon fick.

V ihade ett litet enkelt kalas med tårta för några av våra goa vänner!

Skrattattack efter ljusblåsningen!

Lek ute i trädgården i det varma vädret.

Lilla kusinen, söt som socker!

Skattjakt hade vi och det tror jag de gillade...

i alla fall skatten, godis :)! Ester tyckte det var så roligt att dela ut påsarna till sina kompisar!

Mmmums!

Goa Elvira!

Sen blev det vattensprutan i trädgården som badade barnen och de små tog den lilla poolen innan vi käkade grillat!

Jordgubbar, glass och maräng!

Ester sa när hon lasig att det hade varit den bästa födelsedagen i hela hennes liv :)! Så tack goa vänner somförgyllde vår dag och Ullared till bra priser på leksaker!!!

Här är jag och mina fina tjejer på kvällen, Wilma hade somnat...men hon är oxå fin :)!

Inga kommentarer: