tisdag 1 juni 2010

Älskar denna tiden!

Jag älskar och se hur årstiderna ändras och speciellt nu när allt slår ut i blom och det är sååå underbarbart grönt och vackert. Ester hon älskar oxå att gå runt och plocka blommor och göra som hon säger själv: "blomarrangemang". Här är dagens arrangemang:)!


Här är min bukett som jag plockat idag från vår frodande trädgård. Luktar underbart. Trist att vi inte kan ta in blommorna bara för Danne är för allergiskt!


Nu är det två veckor kvar tills bebbens beräknade ankomst. Vi känner stor förväntan och lite bävan för förlossningen. Det har gått så fantastiskt bra mina två tidigare så man vet inte riktigt om man kan lyckas med att få en tredje som är lika bra och om man kan säga smidig. Känns lite jobbigt med att allt ska klaffa tidsmässigt med barnpassning och sånt, men vi hoppas och tror på det bästa. För mig är det viktigt med att allt praktiskt blir klart, det är en del i att jag ska bli redo så nu är så gott som allt färligt. Bäddade vagnen idag med sängkläder som Danne hade när han var bebis. Så fint!


Idag är vi lediga tillsammans hela familjen och vi har inga "måsten" vilket är första dagen på sååå länge. Känns skönt och lite konstigt. Danne ska kanske klippa håret...börjar bli ett måste ;)!
Idag blev det frukost på altanen, vår första. Vi njuter av vårt liv!
Kram på er
Anna

2 kommentarer:

Susann sa...

Vi är ju inte så långt borta om ni behöver passning till barnen. Anytime. Kram.

Anna Larsson sa...

Tack vännen, tryggt att veta!
Kram Anna