tisdag 19 oktober 2010

Dagen efter!

Jag är hertig färdig idag! Vi var på Ullared igår hela min familj. Kom strax innan 9.30 och fot vid 18. Barnen var superduktiga. De var med och hjälpte till och letade julklappar och kläder. Sen delade vi på oss och de fick skrutta i bilen en stund och vi gick till Panduro och fikade där. Allt gick jättebra men idag är jag väck. Har packat in kläder och sånt till hemmet och packat ner julklappar och det jag köpte till adventskalendern.
Men nu är jag färdig. Barnen fick varsin bokmärkespärm för att de var så duktiga igår, så de nu sitter de och plockar in bokmärken som de fick av mormor, de tycker det är supermysigt. Wilma sover och jag ligger i soffan och knaprar Alvedon. Tänk att man kan bli så utslagen av shopping!
/Anna BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

2 kommentarer:

Malin sa...

Här ligger man i lä... tyckte jag var så duktig som köpte första julklappen idag... :o)

Anna Larsson sa...

Japp, då ligger du i lä;)! Men du vet hur det är med mig och julen, tar en evighet och slå in paketen om man vill pyssla dem fina oxå! Har allt några kvar...kusinpaketen tex. Vet inte vem det blir i år, kanske ska ta tag i det! Kram