torsdag 7 oktober 2010

Grävmaskin!

Härliga dagar ligger bakom med underbart väder, härliga vänner, kyrka och trädgårdsfix. Just ny sitter jag i soffan och ammar medans Danne är ute i den här:
En grävmasin! Dannes stora leksak :)! Kolla in Ester i linne, så gott väder har det varit idag! Danne fick hyra en grävmaskin till ett överkommligt pris så vi slog till och slapp gräva upp dessa hiskeliga rötter för hand. Har slitit med det helt i onödan ;)! Underbart är det i alla fall. Vi har varit till tippen med ett fullt lass igen. O I like! Tjejerna har "skruttat" i bilen som de säger när de får vara utan bälte och skor medans vi lastar av, det tycker de är kul. Wilma skrattade så väldigt förut när vi kom hem:
Dagarna rusar fram men jag försöker "fånga dagarna" så gott det går. Ester sa häromdagen att "mamma, vet du vad som är det bästa jag vet?" jag tänkte på glass men sa "nej" då sa hon "att ha en så bra familj", en tår föll från min kind. Sen igår fick hon utbrott på dagis när jag skulle hämta henne, ojojoj vad jag blev chockad! Livet går upp och ner ;)!
Idag har det bakats bullar med min väninna, mycket mysigt och gott såklart! Danne har fått "nytt" jobb vilket känns spännande och roligt. Mamma kommer i morgon, det finns mycket och vara glad över! Nu ska jag fortsätta. Träden ska ner i jorden, köpte ett äpple och ett plommon. Sp mysigt! Kram kram BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

1 kommentar:

Pysselochpassion.bloggpost.com sa...

Så mycket ni grejar. Duktigt gjort!! Grattis Danne till ditt nya jobb.
Oh va jag längtar efter er.
KRAM mp