torsdag 14 oktober 2010

Dagismammaträff!

Vi är ett gäng mammor som har våra större barn på samma dagis i 15 timmar medans vi är hemma med småttingarna. Vi har börjat att träffas emellanåt och det är riktigt mysigt. Jag har missat att fota verje gång, tom hemma hos mig själv, men idag fick jag med kameran. Vi var hemma hos goa Lotta somhar ett sååå vackert hem, precis i min smak. Det var så smakfullt med vackert inrett och genomtänkt med färger och vackra fotografier på familjen som gjorde det så hemtrevligt. Frukosten var supergo med nybakat bröd och massa gosaker! Hon hade tom vackert porslin!

Här har vi värdinnan, den blonda! Vi satt vid deras matsalsbord och solen strålade så gott in genom de stora fönstren.
Vackert på bordet.

Det blev inte så många bilder på de fina mammorna, dock på de söööta barnen! Här har vi lilla matvraket ;)!

Här har vi söta tjejen som provade Wilmas stol :)!

Sååå vacker vägg full med minnen! Blev inspirerad!

Barnen gillar varann!

Mysiga tjejer!

Schyssta detaljer som förhöjer känslan! Egenpysslat av värdinnan.

Här har vi den stora prinsessans rum, så fiiint! Älskar flaggorna.

Detta var en så vacker säng, I love it! Superfint med de svartvita bilderna fulla av kärlek!

Sist men inte minst denna vackra möbel på lillans rum. Jag ville sno den!!! Letar efter en sådan att ha i vardagsrummet. Nu när jag har bild på "den" så får ni gärna hjälpa mig att leta!!!

Tack Lotta och alla andra goa mammor och barn som förgyllde denna förmiddag och för att jag fick fota ditt hem :)!
I morgon kommer en väninna med hennes barn hit på fm och ska käka lunch sen är vi bortbjudna på kvällen. Hoppas jag får sova bättre i natt än tidigare i veckan. Nu ska jag städa undan lite innan jag går in för landning. Ha en underbar helg!
Kram Anna

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fint du skrivit Anna och tack för alla komplimanger! Ha en skön helg nu, kram Lotta

Anonym sa...

Finfina bilder!
Kram Martina o lilla matvraket :)