tisdag 12 oktober 2010

Eld i öppna spisen???

Idag har det varit full rulle, har haft pappsen och brorsan här som har glidgjutit på insidan av murstocken så vi ska få det tätt så vi kan elda. Det är denna vackra spis vi ska få fart på:

Här är min snygga bror uppe på taket, pappa är bakom skorstenen.

Här sitter David med själva svampen som man drar genom pipan och släpper ner bruk.

Min man såg ut som en riktig sotare :)! Han fick dra till jobbet när det roliga började stackarn!

Wilma blev inte sotig, bara söt. Hon sov hela förmiddagen så jag hann med att klippa till en häck. Pappa hjälpte mig där jag inte nådde. Så nu har vi ris att köra till tippen...igen!

Här är min fina, men dock väldigt skitiga bror :)! Tack goa David och pappa för hjälpen!!! Ni är bäst!

Det blev en liten höstbukett av häcken som jag klippte.

Nu ska barnen i säng. Jag är såååå trött idag! Känner mig helt off, blir soffläge så fort de somnat!
Kram Anna

1 kommentar:

Pysselochpassion.bloggpost.com sa...

Va kul Anna!! Jätte fina bilder. Nu har du över 6000 besökare. Sååå kul!!!! Du är het ;)!!! KRAM min älskade syster.