fredag 21 januari 2011

Chockad!

Igår var jag ute på en liten loppissväng. Jag gick in på en loppis som skulle stänga igen. Hittade några brickor som jag ville ha. Fanns bara pris på en av dem, den största, men jag tänkte att de andra två inte kunde vara så mycket dyrare. Så jag gick fram till mannen i kassan och frågade vad han skulle ha för de andra brickorna, den stora kostade 10, han sa att han skulle ha 40 för dem. Jag sa bara att, nej då får det va, det var lite dyrt tyckte jag. Varav hans respons var att då skulle han slänga dem. Jag sa att jag kunde köpa dem, men jag tyckte det var dyrt. Då tar han brickorna och tryckte dem mot bänken och viker dem på mitten, förstör dem helt enkelt. Jag blev så chockad så jag bara tog Wilma och gick. Stackars människa!!! Hittade nga brickor på andra ställen, men blev lite tagen av hans beteende! Tänk att det finns människor som mår så dåligt... Kände nästan för att gå tillbaka och ge han lite pengar och säga att det var inte honom jag prutade på, det var ju inte honom som jag "värderade". Jaja, nu är det helg och vi ska äntligen få se lite mer av min man och barnens far! Han jobbar så mycket, stackaren! Nu får det bli en sväng i solen med barnen! Trevlig helg! Anna BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: