onsdag 26 januari 2011

Förlovade i 9 år!

Det bästa svar jag har gett i mitt liv var för 9 år sen när min man förr på knä framför mig och bad om att få tillbringa sitt liv tillsammans med mig och jag svarade "Ja". Vi har verkligen haft fantastiska år bakom oss. Vi har sluppit en massa tuffa år i början som många har, det har bara funkat. Vi gnabbas och är rätt envetna båda två, men vi älskar varann så mycket så det tar över. Kommunikation är nog A och O!!! Vi har inte den bästa, men vi tycker båda det är viktigt och då gäller det att jobba på det!

Tack Danne för att du ställde frågan! Mitt liv är sååå fullt! Älsakar dig!
Puss/Anna

3 kommentarer:

Vallersvik 7 sa...

Underbara liv!!!
Grattis till er båda

Kram

Anonym sa...

Tack snälla :)!
/anna

Jenny Figaro sa...

GRATTIS underbara Anna och Danne! Många kramar från mig!