fredag 21 januari 2011

Semestersug!

De senaste 2 veckorna har jag varit väldigt sugen på att åka utomlands. Vi har inte varit utomlands sen 2004 då vi var i Australien och nu längtar jag iväg till värmen tillsammans med min familj. Att få till en sån resa kostar mycket pengar och vad vi lägger undan varje månad till semestern räcker inte för en sån typ av semester. I går sålde jag en grej på blocket och Ester frågade vad vi skulle ha pengarna till. Jag sa lite spontant att vi kanske skulle spara till en utlandsresa. Hon utbrister "ja, till Thailand" varav Elvira utbrister " Ja, eller till Sverige", gullunge!
Jag tänkte lite på det och vi har ju lite skrot och sälja av oss så vi kan ju se hur mycket vi får ihop.
Försöka duger!
Kram Anna BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: