fredag 22 april 2011

En dag på Åstol!

Vilken underbar dag som nu har kommit till sitt slut och har fyllt våra liv med fina minnen. Vi har varit på Åstol med våra fina vänner Ludvigssons och haft barnvälsignelse för deras pojk.

Det började med att deras pappa hämtade oss vid Rönnäng med båten.



Larssons,tjejligan!

Min fina man!

Här är dagens huvudperson!

Här kommer min väninna Åsa med mor och dotter i vackra Åstols hamn.

Detta är inget bra kort, men detta hus är såååå vackert, glasverandan, ååå!

Charmigt!

Här kör Ingvar hem oss igen i den vackra kvällssolen.

Hej då Åstol för denna gången! Alltid lika underbart att komma hit!

Vår lilla docka fick feber idag! Men hon har klarat dagen med bravur tycker jag!

Mmm, njuter!

Tack Ingvar för skjutsen! Vilken underbar familj du har!!! Så mysigt att hänga med er idag! Hoppas ni allafår en fortsatt mysig helg!

Är så kär i min familj! Älskar att se dem skratta och leka och busa och njuta av livet!

Här är den fina ön, har varit där många gånger nu sen början av 2000. Har många härliga upplevelser som jag är tacksam för och många fina vänner från denna ö. Vi kommer tillbax :)!

Vi fick dessutom en så vacker bukett för att vi höll lite i själva ceremonin. Tack snälla!

Nu ligger vi i soffan och barnen sover. Tänker på vad Jesus gick igenom för 2000 är sen, känner mig så tacksam för mitt liv och för den trygghet jag har! Tack älskade Jesus!

Önskar er alla en frotsatt trevlig Påsk!

Inga kommentarer: