söndag 17 april 2011

En helg går så fort!

Jag har varit inne i en väldigt okreativ period så då blir detmycket familj på bloggen, men jag har några små priject i hjärnan som jag hoppas vill komma ut snart, då ska ni få se på annat! Så kul att ni fortsätter att kika in här hos mig på bloggen!

I helgen har en vän varit och hälsat på oss och vi har mest bara myst, tagit promenader,lekt på lekplatsen och pratat, spelat spel och ätit gott.

Elviras nya grej är att cykla. Hon har fortfarande stödhjul, men det går med en väldig bra och hon tycker det är superkul!

Jagtog mig en sväng på Esters cykel och jag bjuder på detta kort, jag vet jag ser helt galen ut:)!

Här är min oerhört vackra vän Susanne! Hon är så fin och bra på alla sätt, vacker innifrån och ut!

Hon är alltid så positiv och glad. Hjälpte oss med tjejerna så vi hann och plantera gräs i trädgården där vi ryckt upp buskar. Sånt underlättar så mycket! Tack min fina vän!

Idag var vi i kyrkan vilket var väldigt bra, tack Pontus för en bra predikan! Solen sken så gott så vi tog med fina vänner hem och grillade. Äntligen mådde min man bättre oxå efter några dagar i sängen! Maten var mumma och sällskapet fantastiskt!

Min fina vän Jenny som jag uppskattar så!

Här är Susanne igen men min stora tjej!

Lillskruttan var ju oxå med, söt så man nästan får diabetes :)!

Nu laddar vi för en ny vecka med nya utmaningar!

Var rädda om varann!

Kram Anna

2 kommentarer:

Susann sa...

Jag tycker inte alls du ser galen ut. jag tycker du ser härlig ut!
Kram!

Anna Larsson sa...

Tack fina du :)!
kram Anna