torsdag 14 april 2011

Min "Vira" 4 år!

Tiden verkligen rusar fram. Det känns verkligen inte som omdet var 4 år sen som honkom. Men igår firade vi henne. Frukost på sängen med leverpastejsmacka på hembakat bröd, chokladboll, jordgubbe och ett glas oboy!

Hon är en lite tacksam tjej där gonen lyser efter varje öppnat paket.

Så vacker! Vi gjorde flätor i håret efter gårdagens bad så hon skulle ha vågigt hår på sin födelsedag.

Lilla Wilma var oxå go och glad på morgonen!
Frukosten år hon vid sitt eget bord och delade med sig till sin storasyster!
De stora tjejerna åkte till dagis så jag var hemma och bakade tårta, Wilma har upptäckt trappan, nu dröjer det inte länge förrän hon tar sig upp, detta var första försöket!
Så här blev tårtan, hon hade önskat sig en jordgubbstårta. Mamma var här när jag bakade, vilket alltid är tryggt! Men jag har faktiskt gjort det mesta själv ändå. Den var faktiskt rättså god!
4 år, blåste ut alla ljuset i ett blås :)!
Hade mamma och min moster här så vi fick hjälp med tårtan :)! Sååå mysigt!

Sen blev det spela spel och en cykeltur. Våra cykelhjälmar har heeeelt försvunnit, jag har letat genom huset ett par gånger men jag kan inte hitta dom så jag köpte nya. Vad ska man göra! Barnen vari alla fall överlyckliga så vi äntligen fick ut och cykla. Till lekplatsen blev det!



Min going, 4 år! Detta lyckliga barn!!!


Jag är så välsignad!!!!
Trevlig helg vänner!
Kram Anna

1 kommentar:

Fru S sa...

Åh, tänkte på "Vira" igår men det blev inte av att vi ringde. Kanske kan vi få komma och gratta nästa vecka och leka en stund utomhus? Kram.