onsdag 20 april 2011

Lyckliga barn i värmen!

Efter dagis så kom våra goa vänner på besök. Vi var ute och lekte hela eftemiddagen och det var såååå gott! Än så länge har kiosken varit en succé och jag har fortsatt och byggt på den idag så nu är det bara skylt, vimplar och lite småfix kvar.

Goa tjejer!

Min mellanskrutt!

Här köper Susann lite korv med bröd! Vilken service.

Här är min väninnas minsta tjej, söt som socker. Hon ska in och göra en hjärtoperation på tisdag så nu ber vi till den Gud som jag tror på att han ska vara med och se till att allt går enligt plan!

Så här ser kiosken ut ikväll!

Med lite hyllor där barnen har fått lite burkar av mig där de fyllt på med allt möjligt!

Glada tjejer!

Wilma är oxå glad!

Tjejerna somnade som stockar ikväll. Det tar på krafterna med all denna friska luften!

Tack Susann för härligt sällskap idag! Vi diggar er!

Kram Anna

2 kommentarer:

Susann sa...

Och vi diggelidiggar er :-). Tack, kära du för mysigt häng.

Anna Larsson sa...

Tack själv! KRAM Anna