lördag 23 april 2011

Helt underbar dag!

Vilken underbar dag! Det har varit riktig sommarvärme idag! Har verkligen njutigt av detta. I morse så satte vi igång och målade lite påskebrev. Sen gick vi ut och delade ut till barnen på gatan och våra barn fick oxå godis! Sen åkte vi till några vänner och gav påskebrev, väldigt mysigt! Tjejerna tyckte detvar väldigt kul! Vi skapade nya traditioner! Så här underbart söta var mina godingar idag!



Min lilla tjej fick va hemma med pappa pga feber!
Min kusin kom och skulle kasta påskebrev till oss när vi var ute, menvi fick ihop en träff ändå! Tack kära du! Barnen blev så glada när de kom hem!
Efter att ha njutit hemma i trädgården en stund av värmen och lite småfix så for vi till våra vänner i Knipared på Påskfest! Detvar sååå härligt. De bor vackert och barnen lekte och njöt av att springa barfota!
Min fina mittentjej!
Dagens värdinna! Så mysig och fin!
Härligt att få sitta i solen och käka god påskmiddag!
Mmm...
Sen var det dax för skattjagkt och så här glada var barnen över det:
Instruktioner från dagens värd:
Oj vad det letades!
Vackert hus på en vacker tomt med vackra människor, kan det bli bättre!
Här var skatten, godis så klart! Vilken lycka!

Min vackra dotter som smaskar godis i solen!
Det var vår dag i bilder! Helt underbar! I morgon är en ny dag och jag tror nog den blir rätt bra den med, jag är en rätt lyckligt lottad tjej!
Kram på er /Anna

Inga kommentarer: