söndag 10 april 2011

Härlig helg!

Efter kalaset igår kom farmor och farfarpå besök från Norrland. Då blev det premiärgrillning på riktigt! Danne grillade ryggbiff och till det blev det friterade potatismedaljonger, bea, bröd och god sallad, Det var såååå gott! Sällskapet var inte fel det heller!

Idag blev det förmiddagspromenad i den varma solen för att visa vart Ester ska börja förskoleklass till hösten och en glass på det.

Fräscha svärmor!

Min familj minus minstingen!

Farfar och farfars flicka, just nu duger ingen annan än farfar!

Min goa stora tjej!!!

Sen har vi varit i kyrkan och lyssnat på min "gamla" pastor sen stockholmstiden, han är dock inte gammal :)! Mycket bra! Efter det blev det restaurangbesök, supermysigt!

Idag missade vi Ebba och Alvas kalas (mina syskonbarn), supertrist! Stort Grattis från oss, vi firar er när vi ses!

En mysig och väldigt innehållsrik helg ligger bakom, nu ny vecka med nya utmaningar med start i morgon med Elvira som ska på 4 års kontroll och sen simskola!

Kram från mig/Anna

Inga kommentarer: