söndag 26 oktober 2008

Äntligen lite besök!

Har varit en helg full med besök! Har varit lite tomt med det, några härliga har allt tittat in men nu har det varit fullt hus, äntligen. I fredags Alesands, i lördags min bror Roger och fru Malin, sen idag kom Angelica och Calle från Jönköping. De hade varit i Göteborg på kalas och bara kom och våldgästade, ÄLSKAR sånt! Vi blev sååå glada. Dessutom fick vi träffa deras lilla Lea, helt ljuvlig och det tyckte tjejerna oxå. Hon blev överöst med pussar och kramar. Sen kom familjen Henrikssons på fika och sen ännu ett överraskningsmoment, min svägerska Pia och barnens kusiner Alice och Nils. Ester och Elvira gick igång på alla cylindrar. Det var kort men VÄLDIGT mysigt! Filmade en lite snutt när Elvira och Alice lekte, men det måste ha försvunnit från mobilen, det var sååå gulligt, men men...här kommer en film från i morse när Elvira läser för mig!

I förmiddags var jag och Elvira ute och handlade lite mat. Elvira älskar vagnar. Hon är så gullig!


Har inte hunnit någonting alls på huset i helgen...lite frustrerande men ändå helt ok. Det kommer fler dagar att jobba på:)!

Önskar er alla en fantastiskt underbar vecka. Alla...ja, jag ni som läser mina små inlägg. Mycket kärlek!


/Anna

Inga kommentarer: