torsdag 30 oktober 2008

Bekräftelsebehov???

För mig är bloggandet till viss del lite terapi. Man går igenom vad som händer på dagen...dagarna som går och kul att dokumentara både för mig men också för barnen. Men jag måste ändå säga att det är ju mycket roligare när det man skriver eller visar läses av någon annan...börjar tro att ingen tittar på min blogg...fast jag vet ju några som gör det, TACK! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här! Blir så mycket roligare då!

I helgen far vi till Västerås på konferens och ska bo hos Dannes syster Ida i deras splirrans nya hus i Bro. Kommer bli en fantastisk helg, myyycket intensiv, men härlig tror jag!

Ha en underbar helg.

Kram

8 kommentarer:

atomlarsson sa...

Hej!
Vi läser och kollar dagligen! Kul för oss kunna få ta del av det som händer. Vi bor ju en bit bort, Göteborg är ju lite "ocentralt", så det är bra för oss. Vi kommer snart och hälsar på.

Farfar

Anonym sa...

Hej!
Jag brukar läsa din blogg. Det är spännande att se vad som händer hos er och se hur fint erat hus blir =) /Fannie

Anonym sa...

Hej Anna!
Jag brukar också kolla din blogg nästan dagligen.
Roligt att se vad som händer där nere på "södern". Kul att se vad som sker med erat hus, till och med Krister har vart intresserad att läsa..... de du!!
Ha en trevlig helg, hälsa alla en stor kram.
Ewa Mikaelsson

Anonym sa...

Jag läser.... kram på dig

Anna Westerlund sa...

jag vet precis vad du menar! man kollar sin egen blogg lite då och då bara för att se om man fått nån kommentar, det är ju så himla roligt! jag är i alla fall en av dem som regelbundet läser din blogg:) kram

Anonym sa...

Jag med... :-)
Kram.

Anna Larsson sa...

Va goa ni är!!! Jag blev såååå glad när jag efter en intensiv helg kommit hem och kollar. Kärlek till er alla!!!
Kram Anna

evelina sa...

läser också så ofta jag hinner:) /evelina