måndag 13 oktober 2008

Nu har vi flyttat!

Igår flyttade vi! Det gick. Helt fantastiskt att det gick. Jag har haft mina tvivel, men det gick. Vi fick stuva in det ordentligt men fick ändå lite plats över. Nu har vi två rum som vi bor i plus en liten garderob. I natt sover vi, jag Danne, Ester, Elvira. Sen har Dannes lillebror Micken kommit plus att David, pappa och Micke är här så det är fullt hus och jätteroligt. Vi har kommit lite längre idag. Elskåpet är flyttat och de har börjat lägga golvvärme och spånskivor på nedervåningen. Här är lite bilder på hur vi har det nu:

Micke och pappa vi kvällsfikan efter hockeymatch på Skandinavium.

Esters lilla skrubb, här ska hon få sova ett tag. Hon tycker det är jttemysigt fast hon har sovit mellan oss nu för Micken ska få sova där.

Här är vårat rum och Ester har somnat in i drmmarnas land.


Ester sover!

Elvira sover!

Här är vi!
Välkomna att hälsa på!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan!
Vad kul att få läsa att ni flyttat in! Ni ser ju ut att ha det riktigt mysigt allihop tillsammans! Jag (kanske Axel följer med) kommer ner till Göteborg helegn 14-16 Nov är ni hemma då? Jag vill så gärna hälsa på och se hur ni har det?
Stora kramar/ Hannah

Anna Larsson sa...

Du är jättevälkommen. Tror absolut vi är hemma. KOmmer säkert att vara fortsatt byggstök men ni är superdupervälkomna!!! Hör av dig lite närmare! Love/Anna