lördag 27 mars 2010

Äntligen framme!

Efter ca 120 mil på 2 dagar så är vi nu äntligen framme hos farmor och farfar. Resan gick otroligt bra för tjejerna. De klagade så gott som ingenting utan ljudböcker, film, böcker, puzzel, pysseltidningar, ritning, presenter och mutor i form av godis, kex och frukt gjorde resan. Jag är "amazed" av dem (kommer inte på något starkare ord)! Det gick ok för mig oxå trots att jag har haft och har väldigt ont. Vi kom fram vid 19-tiden igår och tjejerna var överlyckliga över att träffa farmor och farfar. Det var allt farmor och farfar oxå. Nu är det lördagsmorgon och jag vaknade vi 7.30 av att den resterade befolkningen i huset hade vaknat. Våra tjejer ligger fortfarande och sover (8.30) och jag och Danne drar oss i sängen framför varsin dator :)!

Här är glada farfar och genomnöjda lillkusinen Jakob. Elvira äter godis och dansar till Lets Dans!
Ester älskar sin faster Ida och njöt av att få krypa upp tätt intill och titta på finalen i Lets Dans.
Vet inte vad det är för planer idag, men för min del blir det nog att återhämta sig bäst jag kan. Om fogarna tilllåter kanske det blir ett loppisbesök!
Kram Anna


Inga kommentarer: