tisdag 23 mars 2010

Hemsk natt...

Danne jobbade till 23 och var hemma efter det sen skulle han börja vid 5 så jag sa åt han att lägga sig nere. Ester ville inte somna igår. Hon la sig vid 20 som vanligt men var vaken ända tills efter 23...glad men ändå. Sen hostade hon hela tiden så jag kunde inte somna...slumrade väl emellanåt men vid 2.45 behagade Elvira att vakna och hon var verkligen vaken oxå...i 2 timmar. Så när Danne skulle till jobbet så hade hon precis somnat och jag gick ner i trappen och grät en skvätt av ren utmattning... Vi sov tills det ringde på dörren och Anticimex kom på besök. Jag kravlade mig upp för att vi ska försöka få bort de där eländes råttorna en gång för alla. De är i krypgrunden och tar sig inte in i själva huset.
Nu blir det en soft dag. Har inte mycket krafter över. Pyssel blir det. Loppor har vi lyckats få ihop. Elvira ville hellre måla på baksidan :)! Ester målade jättefint!
Samtidigt som hon sjöng och jag fick med en snutt...väldigt oproffsigt....liggades film, hahaha.



Sött är det i alla fall. För er som sett melodifestivalen så känner ni nog igen den återkommande strofen :)!
Ha en härlig dag!
/Anna

3 kommentarer:

Vallersvik 7 sa...

Åh, tack för inlägget! Klart att vi alla tar hand om varann, precis som ni oxå gör.
Härliga tjejer ni har. Jag och Daniel brukar utbyta "dagens citat" med varann och det är alltid lika roligt.
Graviditeten går som den ska (vågar knappt gny här på jobbet när jag vet hur ni har det hemma). håll ut det kommer ju något fantastiskt ur det hela om några veckor.
//Tina

Anna Larsson sa...

Tack Tina!
Helt ok att gny...om det är någon gång om kan så är det väl nu :)!
Sköt om dig!
/Anna

Kombo V sa...

ÅH, vet du vad vår stortjej gjorde med sin loppa? Hon skrev upp olika namn under flikarna och så ville hon använda loppan när vi skulle be aftonbön, och be för olika personer. Så kreativt!