fredag 12 mars 2010

Danne fyller 35 år idag!

Mitt livs kärlek fyller idag 35 år. Under OS när vi satt och kollade på en tävling och jag frågade Danne om Hjelmeseth (norrmannen) är gammal? Då svarade Danne "Ja, han är jättegammal, typ 35år". Jag fick mig ett gott skratt. Nu är han själv där! Danne är dock inte jättegammal. Jag har aldrig varit åldersfixerad och det känns fatiskt fortfarande ingenting.

Jag är oerhört lyckligt lottad som fick Danne som min man!!! Han är generös, omtänksam, rolig, en fantastisk pappa, en bästa vän och en som är tacksam över mig och älskar mig i nöd och lust! Han gör mig lycklig. Här är några bilder på oss:

Sydney!
Semester i Norge med vår goa familj!


I morse när tjejerna grattade nyvakna pappa med pussar, kramar, presenter och kärlek. Ester ville skriva ett kort till pappa och det skulle stå " Du är världens bästa pappa, puss och kram /Ester". rd fulla av kärlek.

Puss på dig min kärlek. Vi ses ikväll!
/Anna



2 kommentarer:

Vilhelmida sa...

GRATTIS GRATTIS Danneman! Kul med lite uppdateringar äntligen! Börja mobilblogga vettja!!!

Anna Larsson sa...

Då behöver jag en ny mobil. Min har pajat så nu har jag en gammal mobil eriksson som knappt fungerar...du vet hur det är :)
Kram Anna