onsdag 24 mars 2010

Tur till svärföräldrarna!

Nu är det packning som gäller inför resan till svärföräldrarna. Barnen är såå exalterade. Jag känner mig glad över att få träffa alla, men orolig för hur jag ska klara av resan med min foglossning, men vi hoppas på det bästa. Nu är det lite paketinslagning. Har köpt lite böcker på loppis så barnen ska få lite utspritt på resan. Vi har fixat med nya dvdskärmar till bilen som ska moteras idag. Danne tvättade bilen igår och idag blir det lite dammsugning så den inte är alltför lortig på insidan. Jag satte ner en påsklilja på trappkrukan...vill pyssla mer men vi får ta det när ork och tid finns. Jag ska ju ändå vara borta och kan inte njuta av det förrän jag kommer hem. Men det ser lite bättre ut i alla fall! Det blir inget påskpyssel på hemmaplan i år. Detta är det enda jag har gjort. Ett påskägg... Mer än så blir det inte!
Nu ska jag försöka göra ett ryck. Barnen är på dagis, pigga och glada idag!
Kram/Anna

Inga kommentarer: