lördag 27 mars 2010

Min goa, fräscha bror fyller 40!

David, min bror är en av de personer som jag ser mest upp till. Han är alltid så positiv, glad, kärleksfull och generös. Han är rätt lik Jesus tycker jag faktiskt, så otroligt utgivande människa som alltid söker efter att göra gott för andra likaväl som sin familj! Jag önskar vår värld hade varit fullare av "Davidar", det hade varit lättare då är jag övertygad om! Jag är långt ifrån honom idag så det blir mitt lilla sätt att hurra dig på din stora dag. Grattis goa, fina älskvärda bror. Är sååå tacksam över att du finns i mitt liv! Tack för ALLT du är och gör för mig och min familj! SnyggDavid i jobbarkläderna!
SötDavid längst till höger som firar påsk tillsammans med bröderna....några år sen nu men ooo så gulligt!
Kram på dig!
Anna med familj!

Inga kommentarer: