tisdag 14 september 2010

Dagens slut.

Ikväll var det husgrupp. Det är när några ur den kyrka som vi går till träffas i hemmen vilket vi gör 1 kväll i veckan. Just i vår grupp är det supermånga barn så nu ska vi försöka strukturera upp kvällarna för dom oxå så ikväll var det min kväll. Såklart blev det pyssel!!! De fick rita bilder jag tryckt ut och sen gick de göra kort. Vi sjöng och jag läste lite för dom. 10 goa barn var det!!!
Sen ville jag bara visa lampan som min man fick upp idag. Jag har velat ha en lampa över diskbänken i över 1 års tid och nu fick det bli en Ikea lampa. Blev faktiskt jättenöjd!
I morgon ska jag själv upp med tjejerna och sen hem med 3 mammor och deras småttingar för lite brunch! Mysigt! Hoppas jag får ihop allt!
Natti natt
Anna BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

3 kommentarer:

Pysselochpassion.bloggpost.com sa...

Så fin det blev!! KRAM mp

Pysselochpassion.bloggpost.com sa...

Så fint det blev med lampan!! KRAM mp

Anonym sa...

Tack Goa du!
Kram Anna