tisdag 14 september 2010

Laddar inför brunch

I morgon blir det brunch hos mig med några andra dagismammor som oxå är föräldralediga. Laddat med att baka en kaka, chokladkaka med vit choklad i. Här är de ogräddade:
Här är tjejerna efter att de rensat ur skålen vid bakning.
Sen har jag gjort ett hjärta att hänga på dörren:

Vi ska på husförsamling ikväll så det blir till att fixa lite innan det.
Kram BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

3 kommentarer:

Pysselochpassion.bloggpost.com sa...

Så fint hjärta! Och kakorna ser smaskiga ut. KRAM mp

Malin sa...

kakorna såg inte tråkiga ut, blev dom goda? :o)

Anonym sa...

Danne gillade dom. Jag gillar när de är mer sega, dessa var knapriga, vet inte om laktosfria ingredienserna spelade roll eller om de var inne ngn minut för länge, tror jag får skicka iväg dem till Dannes jobb sp jag inte knaprar upp dem själv, hihihi.
Anna