fredag 17 september 2010

Nybäddat, mys och läger!

Fredag igen, det går galet fort. Försöker njuta och insupa alla härliga små stunder som passerar så fort, här är ett:

Wilma vaknade klockan 10 efter vi andra ätit frukost och jag tom hann och duscha. Jag frågade om Elvira kunde kolla henne medans jag bäddade rent och då ville hon läsa för henne, ljuvlig kärlek.
På tal om att bädda rent, det är sååå underbart men rena sängkläder.

Här är min farmor Esters virkade sängöverkast, tänk att någon har suttit ner och virkat detta för hand, beundransvärt!!! Det trista med att bädda rent är det här:
All tvätt. Tur jag har en stor 9 kilos maskin. Skulle dock önska jag hade en mangel som jag kunde köra sängkläderna igenom, some day ;)!
Nu är i alla fall väskorna packade inför helgens läger med kyrkan. Ska bli superkul. Vi har hand om inhandlingen av maten till 50 pers och det är så svårt att beräkna tycker jag. Men men det blir nog bra. Vi är laddade hela familjen fast Wilma har blivi lite tidlig i halsen och jag väldigt hes, blir ingen skönsång från mig ;).

Glömde berätta att brunchen häromdagen blev mycket lyckad förutom att jag missade att fota :(! Väldigt mysigt och vi ska göra om det igen om 2 veckor.
Önskar er en mysig helg. Kram AnnaBlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

1 kommentar:

Livsnjutaren sa...

O vad det ser mysigt ut.Kom gärna in hos mig på tävling om Chabby chic tavlan.Jag behöver lite PR.