tisdag 21 september 2010

Lägerhelg och 5000!!!

På drygt 3 månader har jag nu haft över 5000 besökare på min blogg. Jag har bloggat mycket längre än så men fick inte till en räknare för än långt senare. Jag blir så glad för varenda en som tycker det är kul att följa mitt lyckliga (för det mesta) liv! Tack alla goa!!!

I helgen var vi på läger med den kyrkan som jag är med i. Vi har en maskot dräkt som ni har sett tidigare om ni följt bloggen. Det är biet Bizzie. Jag hade lite kul med barnen och de uppskattade det mycket.


Det blev lite sång för att få igång oss lite.

Mycket äta och fika!

Bra undervisning från pastor Christian!

Ester fick en riktigt go kompis som hon älskade att leka med!

Vi fick lära känna många härliga människor bättre. J:nu hamnade du på bloggen som du "bad" om ;)!

Wilma skötte sig väldigt bra och hon for runt i många famnar!
Tack alla goa för en härlig och berikande helg!
Kram Anna

Inga kommentarer: