onsdag 29 september 2010

Trädgårdsfix!

Vi köpte vårat hus för 2 år sen och har så gott som renoverat hela insidan, lite kvar. Men ute har det blivit en altan och en lekställning men annars har det förfallit mycket. Det ska det bli ändring på nu! Vi har röjt i grusgångarna runt huset och rivit och hållit på. Danne har varit en vända till tippen med ca 35 sopsäckar och massa bröte som är kvar sen vi gjorde förrådet i källaren. Jag började röka undan en massa övervuxna ställen och under hittade jag en vacker mur. Blev sååå glad. Ser ut som man kanske kan ha en liten damm där... Vi får se vad det blir. Bilder kommer! Det har gått jättebra med tjejerna. Lillan var med ute, sov mest men här är en söt bild:
Jag älskar att hålla på och riva och röja, men min kropp verkar inte gilla det. Jag hade lugnt kunnat hålla på länge till men sviterna efter en jobbig graviditet vägrar ge sig...blev ett bubbelbad i försök att lindra.
Inte nog med att jag slitit ute hela dagen så berättade min stora tjej efter att de lekt på hennes rum en stund att jag nog inte skulle bli så glad när jag kom upp på hennes rum för hon hade tänkt att städa garderoben (som ABSOLUT inte var stökig). Så här såg det ut:

De hade ställt upp deras strykbräda och skulle stryka ALLA kläder, men hade väl tröttnat efter att de plockat ut allt. Oj vad jag blev arg...på insidan, de kommer dock inte göra det igen, de fattade direkt att det var inte ok och bad sååå mycket om förlåtelse och kramade mig så gott! Goa men lite busiga ungar...dock bara ibland ;)!
God natt Anna BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: