måndag 13 september 2010

Måndag med Ikeabesök!

Idag blev det ett Ikeabesök med omvandling av en lampa som jag ska ha över diskbänken. Har letat länge efter någon gammal lampa som jag ska lyckas gå på ngn loppis ngnstans men har inte lyckats och nu tog tålamodet slut. Hade med mina tjejer och de sprang glatt genom varuhuset med lite stopp på deras lekstationer. Monteringen sker i morgon. Här är en söt bricka jag hittade på loppis förra veckan:
Har haft en mysig em, satt länge och njöt i soffan med Wilma i famnen och lyssnade på de större tjejerna när de lekte på ovanvåningen och fick varandra och verkligen gapskratta! Finns det något bättre ljud än barns skratt. För mig är det sån lycka!!!
Idag ville de ringa alla mor och farföräldrar, men vi lyckades bara få tag i hälften! Här är de när de pratade med mormor och kollade in veckans reklamblad :)!
Ha det gott och var rädd om dig. Försök att njuta av de ljuva ögonblicken som livet ger dig!
Kram Anna
BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: