onsdag 26 november 2008

Att njuta när livet går i 100!

Har ju precis börjat nytt jobb och är mitt i en renovering och har småbarn och en massa planer påfritiden...hur ska jag få ihop alla puzzelbitarna? Att finna balansen och njuta av de små stunderna...är nog ett måste för mig i alla fall. Här är två av dessa stunder idag. Den oerhört vackra solnedgången som vi såg från jobbfönstret: Mina ljuvliga tjejer som busar med min älskling, deras pappa, de viskar ngt i hans öra och springer sen iväg :)!


Nu MÅSTE jag sova!

SRORT GRATTIS TILLL MIN PAPPA SOM FYLLER 65 IDAG! KÄRLEK TILL DIG!!!

God natt

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gumman. Vad ni står i!!! Vad vackert köket blir. Måste få komma och ollan in ert fina hus i framtiden när vi kommit mer i ordning. Vad stora dina söta tjejer har blivit. Och nytt jobb också.....vad ska du göra nu?

Anna Larsson sa...

Jobbar på kundtjänst som har hand om fakturaförfrågan så det är fult ös verkligen på alla plan i livet just nu.
Ja, kommer bli jättefint, men det hade varit trevligt om det blev det NU :)!
Hur har ni det? Nygifta och allt! Ni är jättevälkomna!
Kram/Anna