tisdag 25 november 2008

Från disk i badkar till diskmaskin!

Idadg är jag sååå lycklig. När jag kom hem efter min arbetsdag var det full rulle i huset. Mina två fantastiska bröder var hos oss och fixade. De har satt upp lister i vardagsrummet och fönsterbräden och sen har vi fått vatten :)!!!! Diskmaskinen är på plats. Nu har vi faktiskt ett helt fungerande kök trots att det inte är färdigt. Vi fick dessutom hem bänkskivirna idag. Blir såå fint!!!Kolla här:

Vårt vardagsrum

Vår fina blandare, äntligen rinnande vatten i köket.

Vår fina och praktiska diskbänk från Stala.

Fönsterbänkar, nu kommer ljusstakarna upp till advent!

Kolla va fiiint!
Lite gammaldags!

Köket igen, mer och mer blir klart.

Tvungen att ta en bild til på vår fina spis.

Här är en bild på listerna, syns inte så bra men det blir sån skillnad.
Sen här om dagen så målade vi i hallen så nu är det bara att lägga golvet där...i morgon kanske :).
En mysig bild på oss tjejer mitt i stöket. Fikapaus!
Jag är så glad...finns inte riktigt nga ord...bara lycka!!!









2 kommentarer:

Anonym sa...

Men hello så SNYYYGGT det blir!!! Tilde & jag blir helt stumma då vi tittar på bilderna, vi gläds med er!!! Och ser fram emot en underbar middag hos er, hi hi. Men innan dess kanske vi lyckas ses i Vilhelmina kring jul, för visst ska ni dit? Vi kommer att vara där några dagar före jul, sen drar vi till Norrbotten för att fira jul.
Vore kul att ses!!!
Kraaam Vicke

Anonym sa...

Nä, nu är det vi som måste komma förbi och se ert hus live igen. Vi missar ju hela renoveringen annars så snabba som ni är (tur att du har bloggen). Vi är ju lite olika där vad gäller snabbhet.... minst sagt :-) Försöker få till ett hål i veckan om än bara en kortis - efter att du slutat jobbet då förståss. Kram.