måndag 17 november 2008

Sjukhusbesök och köksmontering

Köksmonteringen fortsätter och det går bra. Hade tänkt att fota,men fick sån trist huvudvärk så jag blev liggandes tills Danne kom hem från jobbet och då fixade vi lite till innan det blevdax för lite tvättfixande.

Jag har varit och hälsat på min pappa idag som ligger på sjukhus. Jobbigt att se min starka pappa så svag. Han har ingen balans och ser dubbelt och dåligt men de tror att han ska komma tillbaka, men det kan ta lite tid. Ester sa idag när jag berättade att morfar låg på sjukhus att det kommer att gå bra och träffa doktorn och att Jesus kommer göra så att morfar kan stå igen. Jag hade då inte berättat att han hade problem med att stå och gå pga balansen så det var härligt. Fick be för pappa på sjukhuset och det är ju alltid gott, var gärna med mig och be ni som ber :)!

NU ska jag sova. Ska till Academic Work och skriva på papper inför jobbstarten på torsdag.

Kram och GodNatt

Inga kommentarer: