fredag 7 november 2008

Spackling och slipning!

Man blir tokig på detta. Det tar aldrig slut känns det som. Men vi hoppas fortfarande på att det bli tapetsering i morgon...hoppas hoppas...

Tjejerna är ljuvliga som är så tålmodiga i detta stöket. Håller på att lägga dem just nu men de har inte fått någon ro än, När jag skulle läsa för Ester ikväll ville hon att jag skulle läsa "Luddeboken" (Happymeabok för er andra föräldrar som vet). Då sa hon efter första sidan att jag läste fel, jag sa att jag läste rätt, men hon stod på sig och jag sa att du får läsa själv om du kan bättre och det gjorde hon...med inlevelse. Hon kunde den väldigt bra. Här är ett smakprov:


I morgon blir det barnkalas hos en av våra nya grannar, sååå mysigt. Sen blir det tapetsering. Har någon lust att hjälpa till så är det bara att komma förbi på Börsåsgatan :)!

Kram/Anna

Inga kommentarer: