lördag 22 november 2008

Invigning av vår spis!

Tänk att det kan vara så svårt att få ta i höga vitm¨lade liste för ett normal pris. Vi har hållt på i två dagar och letat och när vi väl hittar dem så kostar de 90kr metern, suck. Som tur är har jag världens bästa bror som målar dem till oss innan han kommer hit på tisdag och sätter upp dem. VILKEN BROR jag har!!!
Sen har vi köpt färg och klinkers till hallen som vi ska börja med i morgon. Vi har grejat i köket idag, det är så mycket pill. Har fått kylskåpet på plats tack vare Martin Malmborg. Han och fru Sara och lille Simon var och fikade hos oss i röran idag så han hjälpte oss att bära in kylskåpet och ner med soffan och matsalsbordet så det blev invigning för det idag på platsen där det ska stå sen. Känns fantastiskt med alla framgångar som vi har. Jag blir sååå glad. På ovanvåningen så blev det ju väldigt tomt när vi bar ner soffan och bordet så jag tog ut Esters säng från "garderoben" och ställde den i det rummet som hon ska ha och gjorde lite mysigt där. Här är tjejerna vid kvällsfikat på Esters rum;


Första maten med användning av vår nya spis :)!!
Så här ser det ut idag med kylskåpet på plats:

Här är vår flotta 90cm spis, we like!!!
Hoppas no har haft en härlig lördag, det har vi!
Kärlek/Anna



1 kommentar:

Anonym sa...

Oj, oj, oj vad ni är fantastiskt duktiga. Det blir så fint. Här på Blackevägen verkar det som vi kan få el och fasadbelysning på plats idag. Grannen som är elektriker ska komma förbi. Nu ska jag gå ut och plantera en cypress i utekrukan. Ringer dig snart. Kram.