tisdag 18 november 2008

Köksskruvande!

Hej hopp!

Måste säga att jag har två tjejer som är väldigt tålmodiga och uppfinningsrika. De är med när vi jobbar och fejar och leker med kartongbitar och docker och bygger hus av lite träbitar och har kul. Men ibland behövs det pausar och här har de fått varsinn glass och har picknick som Ester sa.
Idag har jag fortsatt att skruva på köket och när Danne kom hem efter 21 så har vi tapetserat en del i köket för vi får elektrikern hit i morgon så det var skönt att få det gjort så vi kan få strömbrytarna på plats. Så här såg det ut innan vi gav oss för idag:



I morgon är min sista dag innan jag börjar jobba! Känns helt konstigt att börja jobba efter att inte ha jobbat heltid sen 2003...kan inte fatta. Känns roligt men oxå bävande hur man ska kunna puzzla ihop livets alla puzzelbitar....men med Guds hjälp är ALLTING möjligt!!!
God natt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas första dagen gick bra... på nya jobbet!

Kramar

Anonym sa...

Hello!!
Va roligt att spana in er renovering (har kikat in ibland utan att lämna spår men nu kluddar jag ihop en kommentar, du blir ju glad då ;o) ). Det har ju hänt en hel del sen i sommras..
Verkligen snygg tapet i vardagsrummet!!!

LYCKA TILL på jobbet imån, kommer gå hur bra som helst med din charm!!
Kramar i mängd från Vicke

Anonym sa...

Lycka till på jobbet imorgon!

Jag har varit och jobbat idag. Har fått ett vik på en kristen skola här i Skellefteå. Ska jobba onsdagar fram till jul.

Ha det bra! Kram