onsdag 28 juli 2010

Dagen som gått.

Denna dag blev oxå fullpackad med mycket. Vi besökte farmor och farfars grav, var på shoppingtur, plockade blåbär, träffade vänner och för barnens del var mot mest lek lek och lek.
Mysigt har var bla att få träffa familjen Lind. Vi är så glada att få se deras vackra lilla prins. Han är 1 dag äldre än Wilma och han var super söt.
Sen var en glad överraskning att min kusin Håkan och hans Lena som jag ej träffat förut kom förbi hos pappa ikväll och jag fick höra hur de träffats när få veta lite om vem hon var. Hon är från Norrland och det kan jag ju säga av egen erfarenhet att det är bra virke därifrån:).
Har haft om underbar bli idag igen. I morgon kommer min älskling hit, han är ledig och jag längtar så. Kram på er och god natt
Anna

Published with Blogger-droid v1.4.8

1 kommentar:

Heidi sa...

Det var väldigt myyysigt att få träffa er oxå! Ni har så otroligt fina barn! Roligt att få se lilla Wilma, en riktig liten goding! Stor kram