onsdag 14 juli 2010

Semesterdag på Tjörn.

Är verkligen tacksam över dagarna som går...idag drog vi till Tjörn där några goa vänner bjöd på fint väder, en mysig strand, skön temp i vattnet, god mat, kul lek, båttur för mannen och mycket trevligt sällskap. Tack fantastiska Jonssons för idag!!! Här kommer några bilder:

Ester vid vattnet.

Vackra Ann-Magret och hennes lilla sötfis.

Elvira posar efter ett låååångt bad.

Danne efter att ha räddat lillflickan Jonssons "foppatoffla" som jag av misstag tappade i vattnet och en fiskmås flög iväg med och droppade i vattnet en bit ut. Tack och lov hann han i kapp den, men han fick sig ett träningspass och en väldigt gladtjej! Vilken hjälte!!! Min underbara man!


Danne och Wilma på Jonssons altan.

BLÅBÄR, mmm...jag tog med mig tjejerna och gick över vägen hos Jonssons och där fanns det blåbär. De plockade så duktigt alla tre och tyckte det var jättekul. Gott var det oxå!



Tre goa tjejer som lekte ända tills klockan var 22.30 och glada var de oxå ända tills det var dax att säga hejdå.

Mmm va gott! Tack Jonssons för en underbar dag! Ni är fantastiska!!!

Nu är det god natt och i morgon väntar Liseberg då min bror Markus med familj kommer till stan. Hoppas på någorlunda uppehåll fast det ser inte lovande ut...kul och få träffa dem i alla fall!
Kram
Anna

3 kommentarer:

Pysselochpassion.bloggpost.com sa...

Såå härliga bilder!! Gott att se att ni har det bra. Vi saknar er!!! KRAM mp

Anonym sa...

Ja, riktigt härligt!!! Vi njuter verkligen, blir inga MÅSTEN gjorda här inte ;)!
Kram Anna

Anonym sa...

NICE! /Ida