söndag 25 juli 2010

Snabbbesök av god vän!

Igår kom vår fina vän Oskar hit. Han tog vägen om här från Öland fast han skulle till Stockholm..liiite omväg. Vi blev så glada över att se honom och se att han mår bra. Tjejerna blev direkt förtjusta i denna goa man! Han är duktig på att fota och har finfina kameror. Här är några bilder ifrån dagens bus:



Oskar med mina 3 guldklimpar.

Bus efter frukosten.

Ester myser med Wilma.

Dansuppvisning av tjejerna. Vi fick oss en del goa skratt och sköna moves :)!





Vad har vi gjort för att få såna skönheter till barn, vi är så glada och stolta över dessa godingar. Tack Jesus!!!
Tack Oskar för din vänskap som håller år ut och år in trots långt mellan gångerna. Mycket kärlek till dig från oss och lycka till framöver!!!
I morgon börjar Danne jobba...lite läskigt, jag blir "ensam" med 3 barn... Men jag ska väl klara det. Det är ju inga vildingar jag har i alla fall. Önska mig lycka till!!!
Ha en underbar vecka!
Kram Anna

2 kommentarer:

Pysselochpassion.bloggpost.com sa...

Fin fina bilder underbara människor....du kommer fixa det såå bra. Det vet du! Vi ses snart!

Oskar sa...

Vet inte riktigt om jag förtjänar dessa vackra vitsord? Hur som helst så är de ju inte min förtjänst att ni är ena riktiga goingar till vänner!

Vi ses i Stockholm!

Kram på er!