tisdag 13 juli 2010

Städdag efter alla kalas och mysiga besök!

Nu är det någorlunda städat igen efter kalasen vi har haft och härliga dagar med barnens farmor och farfar. Barnen är badade och fick välja egna kläder och spännen att ha på sig och sen blev det mys i soffan.

Här är mina goa svärföräldrar, de drog vidare på sin semester och nästa stopp blev Ullared, lycka för svärmor, men inte lika kul för svärfar...det är tydligen gööör mycket folk idag. Så är det, man får ge och ta ;)! Tack för att ni har varit här och förgyllt våra dagar, vi uppskattar er verkligen!

Lillfisen växer så det knakar. Hon älskar och äta och sova!

Här är de saft och syltettiketter som jag fick av min goa vän Susann, nu ska det bara bli saft och sylt oxå!

Tack igen!

Danne är i väg och ska köpa en dynlåda till våra dynor, han skulle kolla på mobil till mig oxå, jag har en urusel mobil...vore ju toppen :)!
Ha en skön dag!
Anna

4 kommentarer:

Unknown sa...

Vilka sööötisar!!!
Och gull bebis då!
:):):)
Myys och kraam,,, Annaleena

Anna Larsson sa...

Tack :)!!!

petero sa...

söta barn och en fin familj du lyckats knåpa ihop

Anna Larsson sa...

Hahaha, ja tänk att man kan lyckas så bra, Guds nåd!
Anna