lördag 10 juli 2010

Kalas i dagarna två!

Idag fortsatte vi firandet av Vår goa Ester som fyllde 5 år i går. Det var min familj tur att fira. Det var god uppslutning trots att inte alla kunde komma. Jag känner mig så glad och tacksam över detta. Det är verkligen inget vi tar för givet utan något som vi uppskattar oerhört att de sätter sig i den varma bilen och kör nästan två timmar med barn och allt och kommer hit och förgyller denna dagen. Det är väl det trista med att inte bo "hemma" i Mellerud att det blir svårare att träffa sin goa familj. Men men idag var det inte en sån dag! Här är glada Ester i badrocken med tårtan, blev mycket pool idag i den enorma hettan!



Presentöppning i de fina thaiklänningarna som de fick av faster Ida, TACK!

Ester blev verkligen glad för allt, så härligt att det fortfarande är så :)!

Min goa mamma och min underbara bror!!!

Fina Malin med lilla Wilma.

Här är min fantastiskt fina syster Maria! Hon är bara bäst!

Det blev mycket bad av de mindra tjejerna i poolen där vi ställde ner den lilla rutschkanan och det blev väldansskoj.
Här är supersöta kusinen Linnea go och glad med sina sköna lockar!

Lilla Mille gillande oxå och bada!

De lekte och lekte och ropade på min bror Markus (goa fiiina Markus) "Titta här då Markus" och han skulle kolla på dem hela tiden när de for ner.

Hahaha!!!

Pappsen med lilla Wilma.

När kalaset var över så myste vi med familjen i soffan och pappa myste med lilla Wilma, är det inte fantastiskt vad små de är...pappas tumme och Wilmas fot.

Ester spelade på sin laptop med farmor som hon fick i födelsedagspresent.
Elvira avslutade dagen med att titta på sina pärlor som hon fått av sina vänner Kimberly och Kelly dagen innan, hon äääälskade de gula pärlorna framför allt :)!

Ännu en underbar dag har passerat i våra liv med mycket skratt och glädje. Jag är verkligen lycklig och känner mig rik på grund av min fina och fantastiska familj! KRAM PÅ ER!
Har kikat på Bronsmatchen och tycker det är kul att Tyskarna vann, men ändå sååå trist för fina Uruguay som spelat fantastiskt tycker jag!
Kram på er!
Anna

Inga kommentarer: