torsdag 29 juli 2010

Traktors körning för stadstjejerna.

För 2 år sen vid denna tiden på sommaren så var ur hos min bror Roger några dagar och då tog Hjo med mina tjejer på den lilla traktorn och Ester har pratat om detta att det vore kul och göra det igen. Idag var det dax och de hade så kul. Att se deras lycka av att sätta sig på traktorn och vinka hej då, det är lycka för mig. Roger är så mysig, han tog med dom en sväng in i skogen och de stannade traktorn och tittade lite efter kantareller som de hittade och sen kom de tillbaka. Sen blev vi bjudna på hemmagjord saft, mmm.
Myset fortsatte hos min svägerska Pia med mor och kusiner innan vi nu är på väg hem till Göteborg igen.
Vi har haft så mysiga dagar men nu är jag så trött, längtar till min säng. Barnen har somnat i bilen.
Tack min Goa familj som tagit hand om oss så bra.
Kram Anna

Published with Blogger-droid v1.4.8

2 kommentarer:

Unknown sa...

Att traktorer kan vara så ofantligt roligt! Har en brorson som inte säger "Hej" när han kommer till farmor och farfar utan: "Farfar, kan vi starta traktorn?"

Anna Larsson sa...

Ja, det är underbart!!!
Kul att du kikar in :)!!!
Kram Anna