lördag 31 juli 2010

Pyssel och förvaringstänk!

Dagen började med inplockning av massor tvätt. Å va skönt det kändes att få bort den högen. Sen blev det matinhandling och eftersom Danne jobbade for jag iväg med mina 3 barn. Det var första gången jag har varit och handlat i stor mataffär med alla tre själv. Men jag är förvånad över hur duktiga de är och de hjälper mig utan ett enda klagomål. De sa vid ett tillfälle att blöjpaketet var tungt men annars gick det hur bra som helst. Sen åkte vi hem och jag förberedde lunch till oss och en väninna med hennes dotter kom på besök medans mina tjejer lekte skola :)!

Sen blev det lite pyssel, pärlning och hand tryck :)! Tom lilla Wilmas hand fick vi ett litet tryck på.



Vår medicinförvaring har varit väldigt risig men idag köpte jag en plåtlåda, söt va!?

Förvaring och ordning är vad jag funderar mycket på nu. Jag sa ju vara hemma i höst och kommer ha tid och fixa. Jag älskar att ha ordning och reda, men har inte lyckats med det överallt så nu förhoppningsvis kan jag få mer ordning. Köpte några lådor på Ikea igår...kanske kan få i lite teknik prylar?

Ester pysslade ett armband.

Elvira gjorde klart sitt halsband som hon pysslat med ett tag, sååå stolt.

Äntligen lite tid med papsen. Som vi längtat...

Nu ska jag fortsätta mysa lite med mina glada tjejer som nog är lite sockerhöga efter lördagsgodiset :)!
Kram på er
Anna

Inga kommentarer: