lördag 24 juli 2010

Lisebergskanin!

Igår var vi på Liseberg igen men denna gången med mina två andra bröder och min pappa. Vi köpte ett stort häfte och en av kusinerna hade åkpass så det blev lite åka. När de har ett större barn som är med vill de åka allt. Det blev farfars bilar, kaninresan, de små radiobilarna, tekoppen, båtresan, Ester åkte Collorado vilket hon tyckte var superkul. Nästa gång får det nog bli ett åkpass, de ville bara fortsätta åka :)!
Här kommer en bild från häromdagen när Lisebergskaninen tittade förbi över vårat hus. Fick en schysst bild på det som jag ville visa:
Nu har alla åkt hem för denna gången och det blev alldeles tomt i huset...lite trist för det har varit så mysigt, men man behöver ju få dra ner på tempot lite oxå. Tack goa familjen för dessa dagar, har varit så mysigt att hänga med er och era underbara barn. Jaja, vi blir ju inte helt emsamma för om en stund kommer en vän från Stockholm hit och sover över tills i morgon. Välkommen Oskar!
Måste bara säga att jag känner mig så rik på kärlek, skratt, mys, ochså mycket kul. Danne börjar jobbet på måndag, men för mig och tjejerna fortsätter semestern ett tag till ;)! Vi har haft det underbart tillsammans, så skön start på livet som 3 barnsföräldrar. Vi har verkligen fått njuta i fulla drag!
Önskar dig som läser detta fortsatt skön sommar och glöm inte att ta tillvara på den dag som du har idag!
Kram Anna
Kram Anna

Inga kommentarer: